• compass-old1

    ΣΕΚΑΠΛΑΣ – ΠΕΕΥ

    Σύνδεσμος Ελλήνων Κατασκευαστών Πολυεστερικών και Αλλων Σκαφών Παρελκομένων Εξαρτημάτων Εμπόρων και Υπηρεσιών
  • sosivio

    ΣΕΚΑΠΛΑΣ – ΠΕΕΥ

    Σύνδεσμος Ελλήνων Κατασκευαστών Πολυεστερικών και Αλλων Σκαφών Παρελκομένων Εξαρτημάτων Εμπόρων και Υπηρεσιών

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΝΙΑ ΙΑΚΩΒΙΔΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ Β΄ ΑΘΗΝΩΝ Ν.Δ.

FOTO2

Αντιπροσωπεία του Συνδέσμου συναντήθηκε με την κα. Τάνια Ιακωβίδου Βουλευτή Β΄ Αθηνών της Νέας Δημοκρατίας η οποία ενημερώθηκε εκτενώς για όλα τα θέματα που απασχολούν τον κλάδο της κατασκευής – εμπορίας σκαφών και παροχής υπηρεσιών στη θαλάσσια αναψυχή με σκάφος καθώς και των πρωτοβουλιών που έχει αναλάβει το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΕΚΑΠΛΑΣ-ΠΕΕΥ για την αντιμετώπισή τους.
Υπενθυμίζεται ότι η κα. Τάνια Ιακωβίδου είχε τιμήσει, με την παρουσία της, την πρόσφατη (15/10/2014) τελετή εγκαινίων του Ναυτικού Σαλονιού στο Ολυμπιακό κέντρο Ξιφασκίας στο Ελληνικό.
Ήδη με Ερώτηση της κας Βουλευτού προς τον Υπουργό Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων (αριθ. πρωτ. 447/10-11-2014) και το πλήρες περιεχόμενο της οποίας ακολουθεί ζήτησε την «ένταξη των κατασκευαστών μικρών σκαφών αναψυχής στο Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς (ΕΣΠΑ) 2014-2020 χωρίς αυστηρά οικονομικά κριτήρια».

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΙΑΚΩΒΙΔΟΥ
Βουλευτής Β’ Αθηνών ΝΔ

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον κ. Υπουργό Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας

ΘΕΜΑ: Άμεση ανάγκη να ενταχθούν στο Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς (ΕΣΠΑ) 2014-2020 οι κατασκευαστές μικρών σκαφών αναψυχής.

Λόγω της οικονομικής κρίσης ο κλάδος των κατασκευαστών μικρών σκαφών αναψυχής (πλαστικών σκαφών μήκους ως 12 μέτρα) από το 2007 έως σήμερα υπέστη καταστρεπτική καθίζηση στις πωλήσεις σε ποσοστό 80%. Η Ελλάδα λόγω της γεωγραφικής της θέσης με τις ατελείωτες ακτογραμμές, της ισχυρής ναυτιλίας σε παγκόσμια κλίμακα, του μεγάλου τουριστικού ρεύματος, και της αγάπης του Έλληνα προς τη θάλασσα, πρέπει να διαθέτει ακμαία κατασκευαστική βιομηχανία τουλάχιστον μικρών σκαφών.
Η καλύτερη και προσφορότερη μέθοδος ενίσχυσης του κατασκευαστικού κλάδου μικρών σκαφών με μήκος ως τα 12 μέτρα είναι η ένταξή του στο Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς (ΕΣΠΑ) 2014-2020. Η ένταξη δεν πρέπει να στηρίζεται σε αυστηρά οικονομικά κριτήρια, δεδομένης της βαριάς υποχώρησης του κλάδου κατά την διάρκεια της κρίσης.
Η πολιτική υποστήριξης του κλάδου αυτού πρέπει να συνδυάζεται με την εξασφάλιση α) του ποιοτικού ελέγχου της παραγωγής και β) της αυστηρής τήρησης της εργατικής και ασφαλιστικής νομοθεσίας.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
Προτίθεται να προβεί στην ένταξη των κατασκευαστών μικρών σκαφών αναψυχής στο Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς (ΕΣΠΑ) 2014-2020 χωρίς αυστηρά οικονομικά κριτήρια;

Η Βουλευτής

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΙΑΚΩΒΙΔΟΥ